maandag 4 september 2017

Inpakken voor de verfdemo's in Alkmaar

Schoonmama is zo lief om altijd iets voor ons mee te nemen vanuit hun vakantie. Dit jaar speurde ze naar een katoen of linnen schort om te verven!


Eerst maar tijdje weken in soda oplossing en dan harmonicagevouwen in de lengte en strak gedraaid in de pot:

Erop ijs en verf, eronder een bonuslap:


Altijd weer spannend:


Kijk het schort er vrolijk uitkomen:


Maar echt verliefd was ik weer op de druiplap:


Klaar voor Alkmaar in elk geval. Ondertussen bereid ik vellen bubbels voor:


En bij Hawar leerde ik van Harm een andere bubbel technirk die ik ook ga laten zien:


Suze Termaat en Rineke van Zeeburg komen ook hun technieken laten zien, 10 september, grote kerk van Alkmaar, sunday schoolhouse tijdens de Algemene jaartentoonstelling van het Quiltersgilde

Bubbels door Rineke van Zeeburg

Bubbels door Suze Termaat



2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat was ik graag gekomen. Maar we zijn op vakantie. Hopelijk kom ik jullie nog ergens anders tegen. Veel plezier en succes!!

Jo Huijsman zei

Wat fijn dat alles zo goed als klaar is voor zondag. Heel veel succes.