donderdag 23 maart 2017

Boekje Inspiratie voor Ijsverven & Stofvouwen

Superblij ben ik met het initiatief van Mariëlle Huijsmans om een aantal essentiële blogposts over Ijsverven en stofvouwen te bewerken en bundelen tot een mini-boekje, gedrukt op papier. Ziet dat er niet supergaaf uit... ik zag er zelf altijd tegenop maar Mariëlle heeft het heel toegankelijk gemaakt!


We zullen ze meenemen naar de demo's van het Verfcollectief in Rijswijk waar het voor een klein bedragje verkocht zal worden ter dekking van de onkosten!

13 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Super! Ik heb zeker interesse!

Jo Huijsman zei

Een geweldig initiatief. Hulde aan jullie beiden.

Eke zei

Hartstikke leuk!

Antje Kiewied zei

Jammer, ik ga niet naar Rijswijk.
Ik wilde wel graag het boekje hebben!!
Wie wil er een voor mij kopen, vergoed natuurlijk de onkosten.

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Heel fijn om te hebben denk ik.

Els zei

Ben geïnteresseerd in het boekje, Nienke, maar ga niet naar Rijswijk ...
Is dat op te lossen ???

janneke zei

Geweldig Nienke je eigen boek. Een tastbaar en blijvend bewijs van jouw kwaliteit als verf expert. Fijn dat het er gekomen is. En wat een heerlijk gevoel he, als je het voor de eerste keer in je handen hebt. Geniet ervan! Is het ook te bestellen voor wie niet naar Rijswijk komt?

janneke zei

Geweldig Nienke je eigen boek. Een tastbaar en blijvend bewijs van jouw kwaliteit als verf expert. Fijn dat het er gekomen is. En wat een heerlijk gevoel he, als je het voor de eerste keer in je handen hebt. Geniet ervan! Is het ook te bestellen voor wie niet naar Rijswijk komt?

Beth zei

Congratulations on your book. Much success to you.

Unknown zei

Heel leuk Nienke!
Ik heb ook interesse (maar ga niet naar Rijswijk :)

mia zei

Waarom is daar niet eerder aan gedacht, je beschrijft op je blog allerlei vormen van verfprocessen en natuurlijk kan je als lezer het uitprinten maar laten we eerlijk zijn daar komt meestal niet veel van terecht. Ik hoop dat je genoeg exemplaren hebt in Rijswijk en anders komt het wel op een ander moment want ik vermoed dat er heel wat aspirantververs jouw beschrijvingen goed kunnen gebruiken.
gr.mia

mia zei

Oh ik vergeet het goede idee van Mariëlle, petje af voor het initiatief.

Tonny zei

Zou fijn zijn als het boekje ook per post te bestellen was. Ik kan helaas ook niet in Rijswijk zijn.
Groeten, Tonny