zondag 20 juli 2014

Te warm om iets te doen...

Toch?
Nou vooruit dan, een paar stitch shibori lapjes, in de schaduw, als voorbereiding voor de oktobermaand op het Fireblog:

En ik ben begonnen aan de zomerbloemen, voor het Zomerproject op het Berninablog: (buiten mededinging voor mij). 


Ik kookte nog wat bundeltjes met bladeren:


En tot slot maakte ik  een gebreid vest af, waarvan ik het patroon mocht uittellen van Marjon:


Wat grappig, op deze pagina staan in één blogpost de vier dingen die ik het liefste doe. Het is zeker vakantietijd ;-).

5 opmerkingen:

Suus zei

Wauw mooi vestje Nienke, prachtige kleuren. Knap hoor.
Maar je bladeren en Shibori zijn ook erg goed gelukt.

janneke zei

Mooi vest geworden! Leuk model. Geniet maar lekker van je vakantie bezigheden.

Hannie de Beer zei

Mooie projecten ! De bloem, shibori ,vooral de bundeltjes , en het vest, subliem, om te breien met dit weer!

Beth zei

At least you now know that you ARE doing what you love!! Great stuff and good luck with the heat!!

marjolijn zei

Wat ben jij ontzettend lekker bezig!