zondag 22 september 2013

Klaar voor 2014

Ik hou van agenda's die al in september beginnen en tot eind december lopen. Dan kun je gewoon na de zomer switchen van agenda en al die leuke afspraken goed vastleggen. Ik heb dan ook al jaren dezelfde agenda, maar nu kocht ik per ongeluk een andere maat....

Eerst overwoog ik te gaan ruilen, ik had immers vorig jaar nog een nieuwe agendaomslag gemaakt. Maar ach, je hebt een hobby of je hebt geen hobby, en een gebrek aan stofjes kan me ook al niet dwars zitten, dus van een stalenboek met zijde/katoen stofjes deze omslag gemaakt:




Op het Berninablog een post hierover voor wie wil weten hoe of wat. Ook leuk van restjes zelfgeverfde stof trouwens.

Vorig jaar maakte ik van restjes gevliesofixte stof deze omslag:


Ik was toen benieuwd of de vliesofix sterk genoeg zou zijn om de stof stevig op de stof te houden als ik er niet in , maar langs zou stikken. Nu, het valt beslist niet tegen, hier en daar wat losse plekjes maar deze agenda is dag in dag uit in een tas vol spullen gestopt. Dus voor een wandquilt zou ik het in de toekomst gerust wagen om er langs ipv. er in te stikken:


Voorlopig moet deze omslag in de kast blijven, kijken welke maat agenda ik volgend jaar heb besteld ;-).

6 opmerkingen:

Unknown zei

Ik vind hem mooi!

marjolijn zei

Wat een heerlijk kleurrijke agenda. En toch altijd weer leuk om iets nieuws in je tas te hebben!

Suus zei

De nieuwe agenda pak je nu met plezier, lekker vrolijk.

els zei

Ik vind die van vorig jaar erg mooi, maar deze is zo vrolijk. Een lust voor het oog.

Hannie de Beer zei

Wat gezellig, zo'n kleurrijke agenda. Een goed idee, om mijn oude omslag ook eens te vervangen!

José zei

Ik heb altijd kleine agenda's maar je zou er een grotere voor kopen! Leuk.