maandag 23 september 2013

Foto's wedstrijd Patchwork Europe



Dit jaar heb ik niet zoveel foto's gepost van Patchwork Europe, anders dan via mijn facebook account. De kwaliteit van mobiel-foto's hield niet over.
Maar nu staan kwalitatief goede foto's van de inzendingen van de wedstrijd online, leuk om nog even door te kijken, ze zijn te vergroten tot je de steekjes kunt tellen!
http://www.patchwork-europe.com/concours-patchwork.php?id=1

Met een eervolle tweede prijs voor Petra Kooij (NL), hoe leuk is dat.

NB. Volgend jaar is het thema 'l'image et l'imagination' en de maatvoering is anders dan andere jaren nl. 75-80 cm breed en 120-130 cm hoog.

6 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Dit is wel zeer de moeite. Bedankt voor de link.

marjolijn zei

En er waren dus best veel prijzen te winnen. Er zaten prachtige quilts tussen. Ik heb er van genoten.

Hannie de Beer zei

Jammer genoeg zit ik niet op Facebook, maar evengoed is het genieten bij de verschillende blogs!

Petra Kooij zei

Hartstikke leuk is dat, kan ik je vertellen. Hihihi
Groetjes Petra

els zei

Dat was weer even meegenieten. Bedankt voor de link.

Christel Sins-Camp zei

Gelukkig kan ik ze zo nog even bewonderen, want in Ste-Marie ben ik de locatie voorbij gelopen! Het regende en mijn plattegrond was veranderd in handgeschept papier, waardoor ik niet meer kon lezen op welk nummer ik moest zijn...