zondag 13 januari 2013

Quiltersgilde


Gisteren bekeek ik de site van het Quiltersgilde nog eens goed en trof daar ook alle foto´s van de laatste expositie aan, waaronder mijn Jan Lammers. Aangezien Jan nu in het huis van zijn familie hangt, had ik die een tijdje niet gezien. Deze foto is echt beter dan wat ik er zelf ooit van heb weten te maken... ben er dus heel blij mee.


Aanrader om nog eens doorheen te bladeren. En... te bedenken wat we dit jaar gaan doen! Het thema is Parade, feestelijk vanwege het 30-jarig jubileum, en de lokatie is Alkmaar. En oh ja, de inzendtermijn sluit 1 mei, ik mag wel eens op gaan schieten...

PS. Het Quiltersgilde-blog is nu ook in eerste opzet online, http://quiltersgilde.blogspot.nl

7 opmerkingen:

Dea zei

Hij is prachtig!
Alkmaar is voor mij goed te doen dus als je werk instuurt, kom ik het bewonderen.
Leuk dat het Gilde nu ook in het digitale tijdperk aankomt. Ik wilde mijn blog aanmelden maar zag niet zo snel waar dat kon.

els zei

Prachtig werk Nienke.
Ik ga gauw eens op het Quiltersgilde-blog kijken.

christina zei

daar zeg je wat. Het is zo 1 mei

christina zei

ik krijg die van mij niet geknipt en geplakt.

Hannie de Beer zei

Een hele eer om je quilts terug te zien in het quiltnieuws! En inderdaad het wordt toch weer ovewegen en bedenken met dit thema!

Leny Huneman zei

Ik heb er met mijn neus bovenop gestaan. In de catalogus kijk ik nog wel eens.
Oei, 1 mei, red ik dat?

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

In het echt was hij nog mooier. Ben benieuwd naar je inzending voor Alkmaar.