zondag 25 november 2012

Fireblog: nieuwe leden en give away!



Als groepslid van het ´And then we set it on fire´blog, heb ik twee leuke aankondigingen te doen:

a) in 2013 wordt de groep versterkt met vier nieuwe leden!
te weten, Beata Keller-Kerchner (Dld), Ann van Herle (B), Kelly Hendrickson en Beth Brennan (US)
Dat is met recht een versterking, ik kijk uit naar hun maandthema´s (ieder groepslid host een maandthema en daarnaast staan er een paar interessante guest-artists in de planning).

b) Vanaf 1 december start een ronde ´book reviews´ van de ´resident artists´, de groepsleden dus, met iedere dag een give-away tot 8 december! En ik trap af, met twee boeken die me dit jaar bijgebleven zijn! Don´t miss it, je hoeft alleen maar een reactie achter te laten, in het engels of in het nederlands, dat maakt niet uit, als ik je maar kan contacten als je gewonnen hebt (loting!) via een emailadres.

6 opmerkingen:

Marrie-jette zei

Spannend!

Lita zei

wat een leuk idee, ik zal het volgen, groetjes Lita

Janny de Roo zei

Nienke, de eerste en derde link van je nieuwe leden kloppen niet......!

Nienke zei

Oeps Janny, foutje, ik heb het direct verbeterd! Dank voor het inseinen!

José zei

Heb al een berichtje naar je mailadres gedaan. Toch ook op je blog. Leuk initiatief weer.
gr. José

quiltmuis@live.nl zei

leuk blog
kom zeker vaker langs
geeft veel inspiratie.
gr Bo