vrijdag 16 november 2012

Even knippen...

15 uur om precies te zijn, maar dan heb je ook wat ;-).
De helft om precies te zijn van een tweeluik die ik hier begonnen ben:

 
En.... heel veel mooie restjes, daar kun je natuurlijk ook weer allerlei leuke dingen mee doen want de achterkant bevat al vliesofix:
 
 
 
En terwijl ik zo vlijtig aan het quilten was, werd er een envelop met bijzondere inhoud door de postbode bezorgd, het boek Textielleeft! is van de persen gerold:
 

Groter en mooier dan ik verwacht had, en barstensvol, werkelijk barstensvol originele en inspirerende textielkunst. En een geverfde lap. En laat die nou van mij zijn ;-):


 
Allerlei bekende namen zag ik langskomen, Marjolijn, Sandra, Annette, Wietske, Meta, Margeeth, enz. enz. Dit is echt een feest vol herkenning én ontdekking. Als je het nog niet besteld hebt, zou ik het bovenaan het lijstje van sinterklaas zetten want hier kun je wel een jaar mee vooruit qua inspiratie. Ik heb even geen tijd meer om te quilten...
 

15 opmerkingen:

Ineke zei

Wow, te mooi om waar te zijn!!

Hannie de Beer zei

Ooh, wat een geweldig boek lijkt me dit! Ga ik zeker aanschaffen.En je quilt wordt,is eigenlijk al een beauty. Wij hebben hem al mogen zien in het echt!
Beeldschoon!

Christel Sins-Camp zei

Wauw, wat een kleurenbom! Het is nu al mooi en dan is er nog geen steekje gemaakt!

Janny zei

Dat ziet er weer prachtig uit Nienke, wat een geduld moet je hebben voor dat knipwerk! En het boek ziet er ook mooi uit.

AnneJeu zei

Prachtig Nienke ! Ook in Bennekom had je prachtig werk hangen. Mijn complimenten!

janneke zei

Dat boek ziet er inderdaad heeel aantrekkelijk uit. Maar je quilt ook!!

Janien zei

Wat een geweldig knipwerk heb je gemaakt!
En wat leuk dat het boek er is. Lekker lezen en kijken.

joke zei

Het boek kwam bij mij gisteren ook binnen. Wat een werk die uitgeknipte lap en wat een prachtig resultaat!

Beth zei

wow. That looks incredible.

Ineke zei

Nou vraag ik me toch af hoe je dit allemaal vast gaat zetten?

Anoniem zei

Wat leuk dat je mijn boek zo uitgebreid op je blog hebt gezet. Bedankt! Erg leuk dat je zo positief bent.

Groeten Ellen Bakker | Textiellink

Janny de Roo zei

prachtig.... dat knipwerk.....! na 15 uur knippen mag je dus uitrusten met het boek.....!

marjolijn zei

Spetterend! Dat is het werk zeker waard geweest.

José zei

WOW,je bent weer echt op z'n Nienkes aan het werk geweest, prachtig.
Dank ook voor het vertellen over het boek textiel leeft. Hoef tegenwoordig geen schoen meer te zetten, mag het zo aanschaffen ;-)

christina zei

Gefeliciteerd met jouw deelname aan het boek.

En wat ben je weer wat moois aan het maken.