vrijdag 30 november 2012

AQGO, staalkaarten en...

Vandaag kwam AQGO weer bij elkaar en daar werd hard gewerkt:


Naast dat dat gezellig en leerzaam was, ging ik ook met een paar schatten naar huis:

4 mensen (Aart, Janneke, Jo en Gerrie) hadden hun staalkaartenserie geverfd en meegebracht:


Ik word toch zo blij van al die schakeringen, en vooral dat we straks exact weten hoe we die kleur moeten maken!!

En verder had ik Ada, één van de groepsleden gevraagd om een pakket voor mij op te halen bij haar in de buurt, wat ik op marktplaats had gekocht. Geen probleem, ze zaten alleen wel wat krap met z´n drieën, vertelde ze opgewekt....


Ik dacht alleen de doos gekocht te hebben, vol batikspullen, maar ik had er spontaan twee mega- spanramen erbij gekregen... Echt supersuperblij mee, en de meiden dankbaar dat ze zich zo klein mogelijk gemaakt hebben onderweg...

Wetende dat deze verrassingsdoos naar mij onderweg was, had ik mij ook een boekje aangeschaft, bij het britse Batik Guild, jawel, dat bestaat ook. En alweer 20 jaar en daarom hebben ze een boekje uitgegeven met moderne batiks. Dat boekje lag op de mat bij thuiskomst:


En het is echt superleuk, kijk maar:

 

En dit alles is in gang gezet omdat ik vorige week zaterdag bij QuiltenSpeciaal les had van Els van Baarle:

Superleuke dag gehad ook. Ik heb het gevoel dat ik omgekeerd in de tijd zit te schrijven. Afijn, als je wilt weten hoe het vandaag was bij AQGO moet je maar even bij Aart, Janneke of Liesbeth kijken want ik ben druk met mijn surprisedoos uit te pakken (en het is nog geen eens december).

11 opmerkingen:

Anoniem zei

OOoh, Nienke, je vermaak je wel met deze mooie verrassing!
gr.Gerrie

Marrie-jette zei

Als je nog meer kleurtjes wil hebben....Hier staan ook nog tig potjes.
Of kom je een keertje batikken?

Hannie de Beer zei

Oooh wat een geweldige koop! Dat worden weer prachtige experimenten.en ook nog een gezellige bijeenkomst. Jij zult je niet gauw vervelen?

Marloes zei

Batikken vind ik ook superleuk, en ook aangestoken door Els van Baarle! Sukses ermee!!
Prachtige staalkaarten weer, jammer dat ik die gemist heb.

janneke zei

Zo dat was dus dubbel feest voor jou! En nog bedankt voor je presentatie en uitleg gisteren! Weer een geweldige techniek bij geleerd.

joke zei

Jij bent voorlopig wel zoet.

mia zei

Oh maar dit was dus superfriday voor je, dus binnenkort krijgen we batikinspiratie's te zien. En die staalkaarten jamjammie, gr.mia

marjolijn zei

Heerlijk zo'n surprise! En dat boekje ziet er ook geweldig uit!
Prachtige ruimte daar in Beekbergen he?

Suus zei

Oh wat moet dat een feest geweest zijn. En wat word een mens daar gelukkig van he`.

Beth zei

Can you tell me about the fabric in the last picture? It is beautiful

christina zei

Kan ik zo van genieten als mensen zichzelf durven te verwennen!