vrijdag 23 december 2011

Vilt gepunched en verder

Ok, daar komt-ie dan, het resultaat van het versneden viltlapje, de derde van de lapjes die ik op een vrijdagochtend bij AQGO had gevilt:


Normaal gesproken is dit het moment waarop ik denk... Mwah... toch niet zo leuk als ik hoopte...laat ik het in een tasje doen en er later nog eens naar kijken. Waarna het voorzichtig richting prullemand verdwijnt.
Maar het goede van dit blog is, dat jullie me op de vingers kijken. Dus doorgezet, vastgezet met de punchmachine op een wollen ondergrondlap:



En hoewel ik nog steeds in de ontkenningsfase zat, toch een boekomslag ervan genaaid:




En nu de omslag af is, ben ik er best happy mee. Weer een karweitje van mijn huiswerklijstje af.
Lieve bloglezers, dank jullie wel voor ´mijn stok achter de deur´. Ik wens jullie hele mooie kerstdagen!
PS. Ik kreeg het boek Dyes & Paints van Elin Noble binnen vanuit de bibliotheek van het Quiltersgilde (geweldige service toch), dus volgende week wordt er weer geverfd!

10 opmerkingen:

Aart zei

Leuk om de viltlapjes te versnijden en op een ondergrond te punchen. Ik moet ook nog aan mijn viltlappen gaan werken, misschien binnenkort.
Jij ook mooie kerstdagen!
http://quiltaart.blogspot.com

Suus zei

Mooi zoals de zwarte ondergrond erdoor heen komt. Jij ook hele fijne feestdagen en geniet van je vrije dagen.

vilterietje zei

best tevreden zegt ze: ik zou er suerblij mee zijn:)

Anoniem zei

goed dat je toch door gegaan bent Nienke en het resultaat mag er zijn.

fijne dagen . Annemieke

Sonja Thalen zei

Je boekomslag is best mooi geworden, fijne kerstdagen.

joke zei

De boekomslag is mooi geworden, de zwarte achtergrond komt er nu doorheen, dat geeft een mooi effect.
Fijne feestdagen,Joke

Janny zei

Nienke, jij ook heel fijne Kerstdagen toegewenst en een creatief 2012!

Christel Sins-Camp zei

Hoe kun je nou "best happy" zijn met zo'n mooie boekomslag?
Dat punchen lijkt me ook leuk om te doen, dus ik hoop een punchmachine onder de kerstboom te vinden. Het nieuwe machinepunchboek heb ik al aangeschaft en slingert nu door de huiskamer (als stille hint, maar misschien kan ik het toch beter op mijn voorhoofd schrijven!).

Hannie de Beer zei

Het fijne van lijstjes is: Het afstrepen,en het heerlijke gevoel dat er weer iets moois af is!Hiermee mag je echt wel blij zijn!

christina zei

zal ik 'even' wat sneeuw voor je halen in Oostenrijk??????? Kun je weer lekker sneeuwverven.