woensdag 16 november 2011

Portretten zijn klaar!

De resultaten van de workshop Portretten - schilderen met lapjes, zijn allemaal binnen, kijk op www.berninablog.nl





Ik was al trots op mijn eigen Josefien, maar haar vriendinnen zijn minstens zo leuk! Het grappige is, dat je in de portretten toch delen van de maaksters herkend. Ik moest glimlachen om de dochter die tegen haar moeder zei, ´Ik herken de indiaan die ook in jou zit´. Of, zoals één van de deelnemers vertelde:´Ze heeft de ogen van mijn moeder. En dat zei mijn zus ook zonder dat ik dat gezegd had.´ Kennelijk maak je soms onbewust een vorm die dicht bij je ligt.
Ik vind het heel erg leuk om ze op een rijtje te zien, ik hoop jullie ook!

7 opmerkingen:

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Wat ziet dit er geweldig uit, kan je trots op zijn, je moet het toch maar overbrengen op de anderen en dat is heel goed gelukt.

vilterietje zei

wat ziet dát er fantastisch uit, hier heb ik wel eens een keertje zin in:)

joke zei

Een geweldig resultaat Nienke.

Suus zei

Wat een gezellig stel bij elkaar, zo leuk om te zien dat je dus toch maakt wat bij jou past.

Ineke zei

Schattig hoor al die koppies. Ze hebben goed naar jou geluisterd.

Hannie de Beer zei

Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, en heel goed overgebracht ,alle dames hun eigen portret! Schattig allemaal.

Marrie-jette zei

wat is het een prachtig elftal geworden.Ik ben ook heel trots op mijn"Fleurtje"!