dinsdag 23 augustus 2011

Aan het werk

En dan letterlijk. Want vorige week ben ik teruggekomen van vakantie en voordat ik ook maar 1 letter ging bloggen of blogs ging lezen (en me daar weer in zou verliezen ;-), heb ik mezelf opgelegd om minimaal 1 quilt af te maken. Het nieuwe seizoen staat al bijna weer voor de deur en het barst hier van de tasjes met halve projecten.

Dus de Bargello quilt opgepakt, na nog wat gepuzzel in photoshop, gekozen voor 4 extra oplopende banen aan beide zijkanten en dan afsnijden omdat ik dat qua maatvoering mooier vond (rechthoekig).

De top is nu gesandwiched en het grootste deel doorgequilt, nu komt-ie wel af en mag ik weer de digitale snelweg op. Want dat heb ik wel gemist!!


9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had je al gemist!Niet te hard werken he...LOL.
Groeet Marrie-Jette.

Suus zei

Prachtig, en zulke mooie kleuren.

Wijmpje.blogspot.com zei

Wat een dicipline,maar je hebt gelijk hoor, het voelt zo lekker als je weer een quilt af hebt vindt ik altijd.
Je werkstuk ziet er spannend uit.

Anneke van Diggelen zei

Welkom terug, ik heb je gemist!!
Ik kan het helemaal begrijpen dat er eerst oude projecten afgemaakt moeten worden voor je het weet kan je niet meer over de berg heen kijken.
Deze ziet er prachtig uit!!!!

Groetjes Anneke

PS even een vraagje hoe krijg je de foto's op je diavoorstelling???
Ben gisteren heel de avond aan het tobbe geweest.

Nienke zei

@Anneke, ik heb je emailadres niet, dus daarom even zo, je kunt in Ontwerpen een gadget toevoegen, tussen de opties staat Diavoorstelling, en die kan je koppelen aan een album/mapje binnen Picasa waar je specifiek de foto´s in zet die je wilt laten rouleren. Kom je er zo uit? Anders even mailen naar verfvirus at gmail.com! Succes! En ik heb jullie ook allemaal gemist toen ik off-line was. Serieus waar. Rare wereld ;-).

christina zei

hehe, eindelijk, ze is weer in blogland geland. Ik miste jouw fantastische blogs echt hoor.

En super dat je er eentje bijna af hebt.

Hannie de Beer zei

Ook ik heb je leuke werk en gezellige berichten gemist,Gelukkig ben je er weer en vol inspiratie en werklust zoals we hier kunnen zien! Wordt weer een prachtig en kleurig werk!

Corinne Zambeek - van Hasselt zei

Hij wordt heel mooi. Vooral het dunne blauwe lijntje tussen de banen doet het erg goed. Is zeker de moeite waard om af te maken. Succes.

Anoniem zei

Prachtige kleuren heeft je bargello, Nienke. Het is wel een beetje jammer dat de banen aan de rechterkant van de quilt aflopen, waardoor de spanning als het ware ontsnapt. Als je de quilt een slag draait lopen de banen rechtsboven weg, wat de quilt heel dynamisch maakt. Zomaar een ideetje.