zaterdag 19 februari 2011

Mandala en Sneeuwverven


Ok, ik ben echt blij dat de sneeuw weg is. Tot ik deze gesneeuwverfde mandala´s tegen kwam op het blog van Judi, er staan er al heel veel. Klik hier

Ik vind ze zo mooi dat ik het bijna jammer vind dat het voorjaar wordt... Toch maar een ijscruncher gaan kopen dan?

Hier een filmpje hoe je een mandala kunt vouwen en vastmaken voordat de sneeuw en de verf erop gaat.



En wie dat allemaal niet ziet zitten of niet wil wachten op de sneeuwkans in 2012, Judi verkoopt ze ook gewoon, $25,- plus $7,- verzendkosten, totaal 23,40 euro. Ze accepteert Paypal en je kunt haar mailen op MamawsHanddyes@gmail.com. De mijne is al onderweg ;-).

5 opmerkingen:

Klaske zei

Wauw dat is mooi!!Dat ga ik eens uit proberen, dank je wel voor de link...
Ik moet mijn vriezer ontdooien zou je daar ook mee kunnen ijsverven? Fijne zondag

marjolijn zei

Wat een geweldig duidelijk filmpje. Geweldig resultaat. Maar zo te zien heb je dus niet speciaal sneeuw nodig, maar kan het ook zo. Echt iets om uit te proberen! Joepie, ik kan weer verder! (nou ja zeg, alsof ik me al zat te vervelen!).
gr. Marjolijn

Nienke zei

@Klaske, ja dat denk ik wel hoor, als gecrushde ijsblokjes werken dan ook schraapsel uit je vrieskist. Het gaat er vooral om dat onder invloed van kou/smeltwater, het tempo waarop de verschillende kleuren zich hechten verschilt waardoor je halo´s krijgt. Ik zag vandaag in het bos een verdwaald stukje ijs maar wist niet hoe ik het mee moest krijgen ;-). ]
@ Marjolijn, ja het kan ook zonder sneeuw maar dan krijg je niet die typische halo´s die je met sneeuw wel krijgt. Maar evengoed mooi inderdaad!

Anneke van Diggelen zei

Wat een prachtige lappen!!!
Een duidelijk filmpje ook zeg. Ja jammer dat er nu geen sneeuw meer ligt dus moeten we het opslaan voor de volgende sneeuwbui als die nog kom?? Al hoe wel vanmorgen heeft het hier gesneeuwd alleen bleef het niet liggen! maar we kunnen misschien nog genoeg krijgen.

Groetjes Anneke

christina zei

wat een mooi filmpje. Ga het zeker eens proberen.