zaterdag 18 december 2010

(Klosjes)Zaterdag

OK, ik zal jullie niet elke zaterdag opzadelen met nog meer van dezelfde klosjes ;-) maar ik was wel erg tevreden over mijn productie van deze week, dus hierbij nog een fotootje. Ik heb ze zelfs in de file gemaakt tot hilariteit van de vrachtwagenchauffeurs, maar ja, dan is die tijd tenminste ook nog een beetje nuttig besteed.

En verder heb ik heel ijverig gewerkt aan de twee deadline opdrachten voor 1 januari, de verfstreep en de optische bol. De top van de optische bol is nu ook af. Links heb ik nog een wat rare pukkel in de bol maar dat haal ik er nog wel uit. En stof voor de rand staat in de verf. Ik had de kleurrecepten gelukkig opgeschreven, het wordt de donkere olijfgroen.


En natuurlijk kon ik het niet laten om weer sneeuwpotten te vullen, dus dat wordt weer spoelen morgen! Zeven variaties op ´Black Jet´, zwart. Ben benieuwd.

5 opmerkingen:

christina zei

Je gaat weer als een speer en zo te zien haal jij je doel wel voor het nieuwe jaar

Liesbeth Wessels zei

Heel mooi deze bol, mooie kleuren heb je er voor gekozen. groet liesbeth

mia zei

Ik ben benieuwd naar die 7 variaties. je bol ziet er heel spannend uit door de kleuren die je hebt gekozen. wat is dat toch met die klosjes op zaterdag, zit je nu werkelijk een hele dag klosjes te maken?
fijne feestdagen en tot volgend jaar.
gr,mia

Nienke zei

@Mia, nee dan zou ik niet zoveel opschieten gezien als ik alleen op zaterdag mocht quilten gezien het schoonmaak en boodschappen-regime hier in huis ;-). Maar klosjeszaterdag staat voor het bloggen op zaterdag over je vorderingen, zodat je een stok achter de deur hebt, en mentale steun natuurlijk, om vooral door te gaan. Nou ik vind het zo leuk dat ik voorlopig wel vooruit kan!

Suus zei

Zelfs in de file klossen? Hoezo een klos verslaving? Je bol word erg mooi en schiet al lekker op zo.